Oceans four

Man kan verkligen känna ute nu att det är höst.
Mysigt tycker jag på ett sätt, måste det bli kallare?

Det är hur härligt som helst att burra ihop sig i en filt framför tv.n på kvällarna med en kopp te i handen.
Dock är det nog nått som saknas...

Igår hade vi en jättetrevlig tjejkväll hemma hos Natta.
Det var verkligen inte igår.
Vi snackade skit och tittade på Idol.
Mysigt!

Idag har jag lite att göra faktiskt.
Har varit ute på en kort promenix med hundarna och kollat på Days nu.
Nu ska jag glutta på OTH avsnitt 2, finally!
Sen klockan 3-5 tvättstuga, och halv 6 kommer mamma och hämtar mig så ska vi till Håkantorp.
Hemma igen klockan halv 9 typ.
What a day.

Not use to this.

Imorn är det 10 timmars jobb som väntar och på lördag är det jobb likaså...
Det blir cash och med cash kan planerna förverkligas!
Dom må ju det!



Nu över till någonting annat... OTH!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Sett avsnitt 3 av OTH än?

Störtlipade... eller ja, tårarna rann ner för kinderna. SORGLIGT!!!

2008-09-18 @ 23:31:01
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0