Tankespridd Torsdag

God kväll!

Nyligen pratade jag med Emelie i telefonen och bestämde mig för att Lich kanske får duga i vinter iaf.
Sen kom jag hem, slog mig ner framför datorn och suckade.
Så fick jag sms från en Gävle-bo som skulle ut och festa...
Ska jag verkligen inte göra det på alla dessa månader?

Jag "måste" väl gå på intervjun uppe i Sthlm om två veckor ang. jobbet i Hemavan.
Det vore ju guld om jag fick det.

"Vi drar till fjällen"
Då får man äntligen spänna på sig brädan igen.
Träffa och hänga med nya galna säsongare.
En gång säsongare... Alltid säsongare...

Ja mina vänner, vi får se, vi får se...
Den här vintern är ännu inte förutspådd...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0