Help! Help! Help!

För att ha gått upp tidigt imorse är jag förvånad över att jag inte är trött nu.
Känns som om jag borde vara det, men nej, min kropp håller inte med konstigt nog.

Jag och Emelie hade en trevlig och lång fika stund inne på Kopparporten idag.
Dock är jag också förvånad över att vi inte ännu ventilerat oss klart över Magaluf.
Nu får det ju banne mig vara skärpning på detta.
Vi hade ju ett liv innan Magaluf...? Eller?

Kanske inte...
Jag hade det rätt så ensligt uppe i huvudstaden.
Men jag hade iaf ett kul jobb.
Jag ska väl kanske erkänna att det är lockande att ta upp telefonen och ringa bossen där och höra om det finns nått jobb ledigt för mig. Det är bara det där med Rouletten, hate it, hate it, hate it!
Jag får allergisk reaktion på kroppen nu av blotta tanken på det där kulspelet.

Storlien då?
Om jag har förstått det hela rätt så har hotellet stängt nu?
Vad hände där?
Tänk om man istället skulle leta fram R's nummer och höra om han behöver någon personal i vinter.
Dock känns det inte jättelockande att börja städa tåg igen. Även om det var helt ok money.
Och åker jag till Storlien igen vill jag INTE sitta bakom det där förbannade BJ-bordet varje kväll, och sen efter barens stängning vänta på att alla fulla gäster ska DRAAA så jag kan få skura det där jävla golvet. Hua!
Nej usch, usch!

Man kanske bara ska pröva på att slänga på ett brev på lådan, adresserat till någon personalansvarig i Jukkasjärvi. Varför inte liksom?! Jag är ju som ni vet inte den som är den och det skulle ju vara kul om man fick jobb där...

Som ni säkert förstår, om inte redan förstått av tidigare inlägg är jag väldigt förvirrad och kluven över vad jag ska göra i vinter...

RÅD EFTERFRÅGAS AV ER!

Puss o kram
Hugs and kisses
Kos och klem
xxx






Kommentarer
Postat av: Emelie

Lite såhär tycker jag... vi går i ide hela vintern, luckas få pengar ändå och sen tinar vi upp lagom till april. vad sägs? Seriöst, jag har ingen aning om hur jag ska klara mej ända till vi åker ner igen? jag får panik... det är FLERA månader kvar juuu!!!!!!

2008-09-10 @ 19:52:50
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0