Tillbaks till tjugoett

Nu är klockan 03:52 och jag har precis dunkat ner mig i sängen.
Kom nyligen hem från Uddevalla där jag har jobbat ikväll, på Cheers.
Ni anar inte hur skönt det var att vara tillbaka bakom bordet igen, BJ-bordet alltså.
KUNG!!
Det har vart spel hela kvällen och hur många goa grabbar som helst.
Dock inga fräschingar och bara lammkött, nykläckta 18-åringar hela högen.
Men jag har haft så sjukt kul.

Vägen hem var dock ingen höjdare.
Jag tyckte vägen hem från Vårby var piss att köra men det var ju inget mot detta.

När man åkte hem från Vårby kunde man ju oftast sitta o småtänka lite på hunken som brukade vandra in där, oftast lagom till stängning, men ändå.
Nu hade jag inte ens nått sånt o sitta o små-le åt.
Nu var det bara att köra, 8 mil med åker, åker, åker.
Dimma, dimma, dimma.
Åker, åker, åker...
Ja ni fattar.'

Efter att jag kört förbi Trollhättan mötte jag en bil, EN bil på hela vägen. Sjukt.
När jag sen trodde jag såg ljuset i tunneln, med andra ord "Vara korsningen" sken jag upp.
Men bara för ett ögonblick... Fel korsning. Mellby / Lovene stod det på skylt-jäveln.

Hem kom jag iaf och det är skönt för nu är jag trött som en liten gråsparv.

Sova läänge imorn sa jag.


                            --- > KOLLA ÖL-MAGEN!!!!!!!!!! <---

Sååå ja! Säsongar man så gör man, då ska det synas. Höhö


Kommentarer
Postat av: Emelie

vad kul att du jobbade i uddevalla!

men de är ingen kul väg att köra på natten... lång tid oxå. Typ, vart ska du jobba ikväll? tja, i närheten... uddevalla :P Hhahaha!



Lammkött... Mmm. Sen hade vi nåt emot 90.or? ;)



Ps. Gissa vem som är online på msn nu, och facebook? Jag vill INTE vara den som skriver hej först...

2008-09-21 @ 22:33:15
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0