Solkryddad eftermiddag

Njaa... inte direkt. Lite solsken dyker väl fram då och då men det är inget att skryta om.

Denna icke så soliga måndag vet jag faktiskt inte vad jag ska skriva om.
Borde då kanske låta bli... men i brist på sysselsättning hamnar jag här ändå.

Känner mig aningens förvirrad idag.

Jag vet inte om jag tagitt upp detta förut i bloggen, om så är fallet blir det dubbelt upp...

I början av året hade jag en lista som jag publicerade här på bloggen.
En lista över saker jag skulle göra 2008.

Det var bl.a. att flytta, göra högskoleprovet, söka till högsakolan och åka till Magaluf och USA.
Jag lyckade bocka av en sak... EN!
Bra jobbat Mikaela.

Nu har jag en ny lista över saker jag vill hinna göra innan 2008 är slut.

* Lämna Lich och jobba på annan ort.
* Åka på Reunion
* Åka til London och Edinburgh över nyår.

Eeh, ja... Pax. Det var den listan det...

Se, det är inte så mycket jag vill.
Hur svårt ska det vara att styra upp då?

Antagligen inte så värst svårt.
Jag vet att jag har jobb på olika orter måste bara ta mig i kragen och BESTÄMMA vart jag vill vara.
Och anledningen till att jag drar på det lite är väl för att jag vill se vad E ska göra.
Om hon följer med på mer bubbla och mer äventyr, eller om hon ruttnar bort här...
But time's runnin' out...

Snar måste jag få tummen ur och bestämma mig.

Nu ska jag glutta på en film tror jag.
Kanske t o m tar och byter ut mina illa-luktande mysbrallor till ett par jeans och går ut och går.
Det får vi däremot se hur det blir med den saken...

Kjaerlighet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0