Soliga torsdag

Det är sol och jättevarmt ute, men vad gör jag?
Jag sitter inne framför datorn. Shame on me.
Jag ska blogga klart nu, kolla facebook för, tro det eller ej, första ggn idag.
Sen tänkte jag gå ut och gå, men kom just i detta nu på att det går ikke.

Jag får allt vänta till min kära mor kommer hem.
Sitter nämligen "barnvakt". Vår lilla vovsing var på sjukan igår och opererade bort halsmandlarna.
Han mår lite dåligt nu och ska inte anstränga sig så mkt.
Men med tanke på det energiknippe han är så får jag nog sitta här o hålla koll på han.

Som ni kanske ser har jag ändrat min design idag.
Är kanske inte jättenöjd men det får duga sålänge. Mina ögon ramlar snart ur sina hålor av ansträngning.
Jag ska nog dricka kaffe och kolla på Lost.

Måste fundera på helgen också.
Tydligen ska det vara kalas hemma hos pappa på lördag och då ska alla dit.
Jag ska egentligen på intervju på måndag men tror jag ska höra av mig till Hjalmar och ställa in.
Vill ju inte jobba för dom längre.
Och sen så ska jag träffa Magalluf-Erik på en fika på måndag eller tisdag.

Men med tanke på att jag ska ställa in intervjun så känns det lite som att kasta pengar i sjön med att åka fram och tillbaka sådär.
Ska ju ändå upp snaaart ändå.

Ja... ? ? ? ? ? ?

Vi får klura lite på det här.

Lost, kaffe, filt, balkongen, NUU!



Kommentarer
Postat av: Emelie

Thanks hun ;) Inte färdig med alla färger än bara. jag håller med dej, ögonen ploppar ut snart av all ansträngning. Känns att jag spenderat alldelses för mycket tid vid datorn sen vi kom hem :P hade vi ett liv i magaluf tro? Haha!



Ditt place ser oxå schysst ut ju! Kul med förändring! Och du lyckades ju byta ut bilden!

2008-09-25 @ 17:12:11
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0