Små steg i rätt riktning

Rätt rikting?
Vad menar jag med det?
Jo det ska jag tala om.
Riktining mot att bli lite mer hälsosam.

Idag har jag kommit 2 steg närmare.
x  Jag har bestämt mig för att sluta dricka cola... IGEN!
x  Jag har bytt ut mina noll promenader till 3, ja iaf idag.
    Men minst 1 långis ska det bli om dagen... Om det inte regnar.

Den här dagen har just bara susat förbi.

Jag är konstigt nog jättetrött så det blir inget långt inlägg idag.
Ska slänga mig i sängen och påbörja mitt Lost maraton.
Har ju en hel säsong att ta igen.

Appropå säsonger, måste styra upp så jag kan ta igen alla missade avsnitt av 2900 Happiness.
Sen har jag ju en dvdbox stående i bokhylan med säsong 1 av Desperate Housewife.
Har aldrig varit ett fan av det men är man halvt arbetslös så är man, Tisdfördriv i den här mörka, gråa, trista hålan som gud vara skänkte bönder och wannabe-brats.
Hahahahah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0