Sa jag brist på sysselsättning?

Sa jag det så tar jag tillbaka det.

Jahepp...

Det var mysigt att ta en fika med Emelie, som alltid.
Efter fikan traskade vi (tyvärr) in på Sko Svensson och jag lämnade butiken med ett par nya stövlar.
Suck.. inte ens i rätt storlek. Men är man desperat så är man.
Vill man har snygga stövlar verkar det betyda att man får klämma ner fossingarna i ett par 37:or.

Efter det åkte jag hem och kikade på Våra Bästa År.
Sen ringde mamsen och berättade att Ali dött. Hör ni... DÖTT!
Min älskling!
Så då åkte jag till brukshundklubben och hämtade henne.
Sen hem och, ja, fika!

Väntar nu på att Tarek ska ringa så ska vi (när jag skriver vi menar jag mest han och hans kompis) åka och bogsera Ali till en verkstad. Han behöver fixas. Hur ska jag annars kunna åka till Gävle nästa vecka på en Familje-reunion i magaluf-style???
QUE PASA??

Hahaha, just ja... Efter att jag hämtat mamsen så åkte vi till verkstaden för att höra om vi kunde ställa bilen där.
Mamma går ur bilen och börjar prata med bilfixar-gubben och säger "Min dotter har köpt en Ali...".
Japp, bra där mamsen. Han vet säkert vad Ali är för en sorts bil.
Hysteriskt roligt hade jag åt det... =)

PAX på den här dagen.

Vem vet, jag kommer säkert behöva lämna tillbaka mina super söta stövlar som goes perfect i London-style för att istället köpa nått så fjantigt som "lameller" till Ali. Just exakt vad jag känner att jag hellre vill göra...

Puss o kram på det!


Kommentarer
Postat av: Emelie

ALI för helvete!

Tvinga inte Mikaela att lämna tillbaka stövlarna! Hon ska ha skavsår på tårna när vi landar i London! Så äre bara!!!!!

2008-09-04 @ 21:45:20
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0