Olins, vilket skämt

Kan vara så att jag lovade en update när jag kom hem.
Nu är jag hemma, och jag kan sammanfatta kvällens jobbpass kort och enkelt - Värdelöst!!
Om jag tycker Lidköping är bonnigt och en håla så är det ingenting emot vad Skara är.
Olins, ja det var ungefär som att bönnerna samlades där för att ha något som liknade en "hemmafest".
Skulle behöva en "Ralle-spott" på Olins för det var bajs.

Imorn blir det först torget med mamma och sis, sen får vi se, blir kanske en sväng till Göteborg.
Sabina är aninges desperat över att ta sig dit. Hon var snäll och gjorde mig sällskap i Skara ikväll så vill hon till Götet imorn så blir det Götet imorn. Så är det.


Känns som det är läge för Lost och sängen nu...


Whoop whoop? Nd ay only say que pasa on d english lads.
4 fecks sake, aint fun anymore.
mucho amor nd xxx 2 som1 else hun!
C ya'l in leeds. dn it's sweds agnst all of ya...


Kommentarer
Postat av: Emelie

Olins suger alltså? haha!

Göteborg idag eller vad händer?



Och jag håller med om the english lads... No fun nymore!!

2008-09-27 @ 18:51:32
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0