Nu blir jag fake... Jag HATAR fake

Tråkiga måndag...

Jaha... pax för att imorn börjar min träning.
Jag har en underbar ångest över det här nu.
Bläää!

Styra upp mig sa jag.

Idag var jag och köpte extenisions (stavas det så) som jag ska inviga imorn.
Åkte hem till syrran efter att hon slutat jobbet så hon kunde hjälpa mig med det.
Jag har ju noll koll på såna där grejer.

Medans min lillasyter då satt där med symaskinen framför sig och sydde mitt löshår och jag låg där på golvet med benen i vädret insåg jag att det här känns ju konstigt.

Jag åker hem till min lillasyster, i den lägenheten där hon bor tillsammans med killen hon vart tillsammans med nu i, ja vad är det, typ 6 år. Hon går i skolan och jobbar och har allt så seriöst...
När det här är klart ska jag ta bilen hem till mamma, där jag bor just nu.
Slå mig ner framför datorn och umgås med Emelie över cybervärlden och gnälla med henne lite om varför jag aldrig kan få kärlek i mitt liv.
Sen ska jag sitta där och fundera över vart jag ska ta vägen härnäst. Vad jag ska jobba med nu...

Det tyckte jag kändes aningens konstigt....

Och dessutom stod det hemma hos min LILLASYSTER 10 st jättefina rosor som hennes kille köpt till henne.

JAG VILL VÄL OCKSÅ HA NÅGON SOM KÖPER ROSOR TILL MIG!!!!!!!!!!!!!  (Ibland iaf...)


"Piss, bajs och prutt.
Här sitter jag ensam och bankrutt"






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0