Mål, mål, mål, mera mål!

Idag är en sån här dag då jag känner att jag ser ett ljus i slutet av tunneln.

Jag har bestämt mig!
Jag ska flytta tillbaka till Stockholm.
Som ni säkert förstått så ruttnar jag här i Lidköping.
Jag känner mig som en såndär ihop deppad filur i tecknadefilmer.
Ni vet, en ledsen filur sitter på soffan och genom fönstret ser man dag som blir natt, natt som blir dag om och om igen, men filuren sitter bara kvar p åsin fläck och rör sig inte... Ja, så känner jag mig.

Pratat med Kerstin idag och jag får komma tillbaka till mitt gamla jobb.
Förhoppningsvis redan i oktober.
Sweet!
Jag har dock inte hört med pappa än om jag kan bo där till en början.
Borde nog göra det. Hoppas det går bra.
Men jag vill så fort som möjlig nu flytta till en egen lya.
Jag är trött på att inkräkta hos päronen.

I need mi own space u kno.., = ) brotha!

Så, i slutet av november är det läge att ha uppnått detta:

* Egen lägenhet
* Jobb
* Övertalat Emelie till Sthlm.

Varit på dessa två events. Vilket jag KOMMER för dom är så gott som kirrade.

         

Magalluf reunion på Cinderella och Magalluf reunion i Leeds!

Kos o klem sålänge så ska jag åka till Skara o hämta min älskling!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Har jag missat nåt? Cinderella?

ROMANTICA sa jag! :)



Jag älskar sånna dagar när man ser ljuuuuus!

2008-09-25 @ 10:25:46
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0