Hepp hepp, jaahepp

"Hola mi amor"

Mysigt väder ute idag.
Me gusta =)

Idag fick jag mig lite sovmorgon, skönt.
Gick inte upp förän kvart över elva.

Vid tolv-snåret gick jag på en härlig promenix med hundarna.
När jag var ute i solen och gick längs med vatten var det som om Magalluf inte existerade.
Pfft, nu hemma i sängen igen förstår jag inte hur jag tänkte?
"Hur tänkte jag nu då?"

Jag tror att jag börjar bygga upp en plan för min framtid, ja, min åtta månaders framtid som behöver fyllas ut.
Glida, sa jag.
Jag ska banne mig bara ta det hawaii fram tills efter Reunion. Då tar jag min bräda under armen och drar!
DRA, sa jag!

Sen blir det vinter-säsong fram till april - 09
April -09 bär det av till Sommerferien på kjaerlighetens oy!

En paus i december/januari... Över nyår är typ inplanerat.
En trip till England - London och Skottland - Edinburgh sounds sweet!
Aaaaight!?


Jag ska sparka mig själv i baken och inse att jag inte behöver göra mig själv till nått "offer".
Nu ska jag slå mig ner i soffan med en 24-karat latte i ena handen och fredagens Klick! i andra.

Hasta Mañana Amigos!


Emelie, jag och Tom på Godfather. Fuck-up i bakgrunden ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag tycker att både jag o Tom har lyckats bra här. Håller du inte med?



Och igen, så sant... vi ÄR inga offer!! Jag tänker fan inte sitta här och vänta på att han ska höra av sig. Så de så! Och gud vet vad som händer... din plan om att glida till Reunion (som vi måste boka nu!!) är kanon. För om jag inte styrt upp nåt tills dess så lär jag dra med dej till något nytt Ingemansland. Storlien kan du ju drömma om... :) men man ska aldrig säga aldrig. Som någon så fyndigt sa. PUSS på dej mi amor <3...

2008-09-01 @ 21:40:39
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0