Fyndig fredagsrubrik

Då var denna fredag snart över.
2 dagar till och denna vecka är över.
Över över över...
Tiden rusar iväg och vad gör jag? Ingenting.
Eller, jag tänker.
Tänker, tänker, tänker.
Det kommer jag ju ingen vart med. Det händer det ingenting av.

Jag ska till AllVideo imorn och snacka jobb.
Och jag ska på intervju den 29.e, jag hoppas verkligen på detta jobb.
Dra iväg till Norrland och variera jobb med fester och snowbordåkning - Life!!
Ja iaf under vinterhalvåret, under sommaren föredrar jag att variera jobb med fester och och att glassa på playan.


Jag känner att mitt tänkande bara får mig att utveckla min lista med saker jag ska/vill göra hela tiden.

x  Magaluf Reunion nummer 1 kryssning till Tallinn
x  Magaluf Reunion nummer 2 i Leeds
x  London över Nyår
x  Plugga spanska
x  Dra iväg och åka bräda

Ja, än är inte listan sååå lång, men mina vänner. Den funderas på DAGLIGEN!!!

Nu ska jag mysa ner mig i soffan, dricka te och kolla klart på Singing bee.
Sen bär det av med datorn till sängen och där tänker jag slockna framför den underbara engelska filmen Green Street Hooligans.

Kos o klem o kjaerlighet!!


                              Hemavans Högfjällshotell... Ja tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0