Emotionell meltdown

Jag vet inte jag...

Söndag, slappardag.
Ja inte har det blivit mycket gjort inte.
Har varit ute i Järpås med mamma och syster och hälsat på mormor.
Spelat kortspel, käkat pizza och fikat.

Väl hemma igen slog jag mig ner framför datorn och kollade på Sex and the city - the movie.
Den var jättebra, precis som jag föreställt mig.
Dock känner jag att när tårarna rinner när man ser på Sex and the city är det Inte okej!
Skärpning.
Enough is enough sa vi ju.

Det är läge att ta sig i kragen!


"I know I screwed it up - But I will love you forever."



Kommentarer
Postat av: Emelie

Babe!! Jag tänker bara på "Forever n ever!" Fan för allt. Jag som hade tagit mej en bra bit på vägen... nu är jag oxå emotional meltdown'ig! Damn it. Inte blir de bättre av att kika på kort som G lagt upp på face. Snart skriker jag rakt ut på de här och skiiiiiiiiter i honom!







Kling



2008-09-28 @ 22:52:04
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0