Wicked weather

Nu såhär efter att jag duschat av mig mitt äckliga och negativa jag känns det mycket bättre.

I världen utanför mitt fönster öste regner ner nyss, nu verkar det som om solen är påväg att leta sig fram.
Tack vare regnet blev det inget möte med Emelie idag.
Jag är bil-lös idag då mamma har den och inte kände jag för att gå fram till stan då. Bli sky-blöt ingår inte i min plan idag. Så vad ska jag göra istället?

Nu skiner solen.

Hoppas den fortsätter lysa när det är dags för kvällspromenad med hundarna sen.
Då ska jag ta lite mysiga kort.

Vi hörs kanske ikväll!




Kommentarer
Postat av: Emelie

Yalright darlin?

- Yeah I'm fine. feckin briljant is what I am!!



Hahahahahahah! Exakt sådär känner man! Och just Yalright darlin, är Joe så mycket de bara går ;)



Jag hade velat träfa dej för fika. Vad gör du i em? Sen em-fika eller fika imorn MÅSTE vi nästan styra upp känner jag!

2008-10-02 @ 15:35:27
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0