What ya mean? Not possible!

Sorry, upptagen!
Va' sa'ru? Upptagen?
Ja, jätteupptagen sen länge...

Hur är det möjligt?

Jag tänkte jag skulle skriva ett långt blogginlägg om söndagens och måndagens alla händelser, men nej. Sällan jag inte orkar göra det... En kort sammanfattning är att jag har lunchat med Eric, har vart ute på bravader med Stefan, Marcus och Agnes. Och jag har varit barnvakt.

Nu, denna tisdag sitter jag och kikar på Dansbandskampen.
Att jag är dansbandsfantast är väl ingen nyhet?
Nu vet jag tråkigt nog vilka som går vidare, förstör lite.
Det var rätt band som gjorde det, Scotts och Bengt Hennings.
Scotts är ju från Lich och sångaren, Henrik, är Tess brorsa.
Och Tess, han är het...

Lite trist att inte Kalas gick vidare. Dom är störtsköna, söta spexare.
Dom är färskingar som fattat vad dansband handlar om, Dollies däremot är sååå tråkiga.






I'll catch u later!




Kommentarer
Postat av: Emelie

Bilder från helgens bravader?? ;)

Ya craziiii gal!

2008-10-21 @ 17:03:26
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0