VAD GÖR JAG?????????

Hej allesammen!

Nyligen hemkommen från jobbet.
Det har varit en bra kväll, trots att det varit ett sjukt dåligt utbud på ögongodis.
Två stycken riktigt heta hunkar har jag sett + den söte bartendern.

Jag sitter vid det här BJ-bordet hela kvällen och när ingen spelar kikar jag nästan oavbrutet bort mot den söte bartendern. Jag tom messar E om hur söt han är, nu är det dock inget ovanligt, hon brukar/brukade alltid få en update om hur det stod till med hunk-mätaren varje kväll!
Men ja, när kvällen är över kommer han fram och frågar vad jag har för planer nu. Hem och sova svarar jag. Vadå då?
Varpå han svarar "Nej, jag hade tänkt höra om du skulle med och ta en drink".
Neej, jag ska hem, svarar jag!

Vad gör jag?
Hur tänkte jag egentligen?
Måste varit mitt undermedvetna som talade om för mig att han nog inte är så het som jag vill tro att han är...
Verkar det luddigt?
Ha, du är välkommen att ta en titt innanför mitt pannben då. Inte ens jag kan hålla reda på allt.

Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0