Va' s'a en gör' mitt i natta?

Klockan är mitt på natten och jag är nyligen hemkommen från jobb.
Idag stod först ett pass i Fittja på schemat och sen vidare till Vårby för ett par timmars lek med Stefan och Kerstin. Det var jättekul att träffa dom och jobba med dom igen.

Det är skönt att komma in i det så fort igen.
Jag blir så glad när gästerna och krögarna kommer ihåg en, och tom vad man heter.

Förresten måste jag sluta säga "så ja" hela tiden.
Det är ingen som kommenterat det direkt men jag märkte det själv ikväll. Så fort nån sa nått som jag tyckte var bra så slank det fram ur munnen "så ja".
Och jag måste sluta säga "Som jag ska", "Som det är" eller som ,som ,som!
Det är inte längre aktuellt!

Suck!
Vad jag önskar att min dator var här nere nu. Då kunde jag lägga in dom två sista avsnitten jag har från OTH på den här datorn till min. Så kunde jag somna till det däruppe.
Jag får hålla tummarna för att det finns någon gammal Beck-film i min som jag inte sett på ett tag....

Vi snakkes imorn amigos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0