Change of plans

Någonting har hänt! Mina planer har ändrats.

Idag har jag suttit i 6 timmar i Hallunda och vifftat på fötterna.
Inte mycket att göra.
Hade en trevlig stund i sådär 10 minuter när Stefan tittade förbi innan han skulle börja jobba.
Jag klappade igen butiken vid halv 9 och när allt var klart satte jag kurs mot Alby.

Där var jag i en timme typ och lekte med Stefan.
Jag får ont i magen av rouletten. Såg på när han jobbade, det gick i 120km/h. Jag hann långt ifrån tänka klart innan han hade snurrat kulan 3 slag till...

Medans jag var i Alby ringde chefen. Hon ville ändra alla mina planer för helgen. Det kunde hon väl få göra. Men ha, hon trodde hon kunde ställa in middagen som jag, hon och Stefan skulle haft i Hallunda imorn.
Men inte en chans! Den förflyttades till på lördag. Hoppas jag!
Då ska jag även träffa Eric. Det ska bli skoj!



Kommentarer
Postat av: Emelie

U drunken monkey! ;)

2008-10-16 @ 23:53:03
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0