Mmm... Det kunde vara något annat!

Käraste!

Det är även idag en strålande fin höstdag! Det gör så att dagarna känns lite lättare. Av någon anledning har ju den postiva energin en tendens att rinna av en bums om man ser regn utanför fönstret.

Nåväl, så var det alltså inte idag.

Har inte mycket planerat as usal.
Tänkte käka lite nu samtidigt som jag tittar på gårdagens avsnitt av Färjan.
Sen ska jag styra upp mig lite och åka till Farmor en sväng tror jag.

Ledig idag med.
Imorn blir det jobb dock. Kom på att jag måste kolla upp när jag börjar. Ska ju på lägenhetsvisning klockan 18.

Jag hade en msn-konversation igår igen med Gary. Det känns lite konstigt ändå att man kan ha saker att prata om hela tiden med någon man inte känner speciellt mycket. Han påminde mig igår om att det var 2 år sen vi träffades. Förstår ni, 2 år. Så ja, det ska verkligen bli kul att träffa honom igen.
Gary, Lee och Joel, dom tre engelsmännen som åkte till metropolen Storlien för att åka bräda - Ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0