Och som sjätte gången som rubrik kör vi på ett "Jaahepp"

Jag är faktiskt ingen golfare... Jag vet inte spelreglerna i Ryder cup!!
Ibland önskar jag dock att jag kände till det lite bättre.
Ett backstage-pass skulle inte sitta fel!!

Tydligen så är "Ryder cup en lagtävling i golf, som spelas vartannat år, mellan USA och Europa"
Det spelades nu 2008!! Alltså blir det inget Ryder cup 2009!!  

Hmm... Jag gick kanske lite långt här.
Det hade nog räckt med:
"Jag är faktiskt ingen golfare... Jag vet inte spelreglerna i Ryder cup!!"

Well, well. Whats done is done, right?!

Nu står 4 dagar jobb på schemat, sen 4 dagar LEDIGT!!
Tråkigt ;)

Om det då tills dess har klirrat till i kassan kanske, kanske jag tar mig en tur hemåt.
Vad säger ni Lich-bor om det?
Hva syns dere?

Nu ska jag nog käka lite, blir alltid så hungrig av att jobba.
Samtigt ska jag kolla på Tre Kronor.
Ha, har börjat se den serien från början igen.
Det kan ta tid att ta sig igenom dom...

"...and by now we've both moved on
I admit that there are nights
When I wonder why
Why we said goodbye "


Så... QUE PASA?


Tjena håkan, vad gör du för nått?
- Jag röjer upp lite här...

Kommentarer
Postat av: Emz

KUNG! På sune-citatet och Ryder-cup. Hahahahahahah!

Menar du att du är ledig mån-tors då? Jag är nämligen LEDIG tis-tors! Hoppas att Natta ska kunna styra mitt hår på måndagkväll eller tis. De va ju mysigt sist vi pysslade ;)



Asså, dina citat är inte heller fel... dom raderna stämmer förträffligt bra hos mej nu. Kan pratas vid på msn snart babe. Hoppas jag? PUSS

2008-10-30 @ 12:48:44
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0