Soliga söndag

Jahepp!

Då står det ytterigare en dag framför mig.
Hur ska jag fylla ut denna?

Jag har precis käkat frulle och kikat OTH.
Nu funderar jag på om jag ska styra upp mig lite och kolla på en film.
Vet dock inte vilken, "Once" eller "Green street Hooligans"?
Dunno!

Jag har just kikat på lite biljetter till England. Dyrt!
Hur kommer det sig att det är billigare att flyga Stockholm - London - Leeds än direkt till Leeds?
Omständigt.

Ska jag vara ärligt så har jag seconds thoughts om Leeds Reunion.
Jag kan inte komma på tillräckligt många bra anledningar till att åka dit. Jag har fler anledningar till att inte åka. Det gör på nått sätt som att det känns fel.

Imagine if it was easy all the time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0