Ruschinhoff? Jägerbombs? Kanske tom Absinthe...?

Sitter här vid datorn nu och har en djup konversation med Emelie på msn.

Frågan jag måste ställa är:
Är det alkis-varning om jag vill dricka 14 Kims special nu och gå pch lägga mig och lyssna på deppmusik och grina?

Emz säger:
lite... men skit samma. jag tar gärna en ruschinoff rakt upp och ner, och en liten öl tack att skölja ner den med

Man har det hyffsat okej ändå. Men på något sätt känns det jobbigt, för du vet att du skulle kunna ha ett liv som är toppen på ett annat ställe. Det är som om detta är någon slags tidsfördriv till det slutliga målet...
Men missar man inte lite av nuet då för att man längtar så till framtiden?

Låter det luddigt? 

Jo, jag känner mig rätt så screwed up! Jag förstår mig inte ens på mig själv...
 


Kommentarer
Postat av: Emz

"Det är som om detta är någon slags tidsfördriv till det slutliga målet..."



Sluta sno mina tankar kvinna! ;)

Hahaha, vi missar stora delar av vårt liv som hela tiden längtar efter något annant. En annan tillvaro. Detta var det jag mena med att vi måste ändra vårt tankesätt. Vi kan ha en helt perfekt vinter. Vi måste bara tillåta oss att ha det. Maga 09 kommer när det kommer. Lika bra att njuta av tiden fram tills dess. Right? SKÄRPNING på oss 2!!!

2008-10-29 @ 13:53:55
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0