Preconceived notion

Idag kära alla är jag ledig. Wohoo!
Det var faktiskt efterlängtat.

Sitter här på "morgonkvisten" och har precis kikat på söndagens avsnitt av "Ensam mamma söker".
Nu ska jag gå igenom lite maga-pics och sortera ut vilka jag vill framkalla senare.
Det är ju ett x-antal bilder...

Idag är det 65 dagar sen vi kom hem, känns inte som om det var så länge sen.
Och det är 64 dagar kvar på det här året... Vilket då måste betyda att resten av året kommer gå fort...
Ikke sant!?

Satt igår och kollade lite klipp på youtube och då lyckades jag hitta ett som ger mig svaren på varför du alltid som svensk brunett får höra "How come u don't have blonde hair? Don't all swedish girls have blonde hair and blue eyes?"

Sen säger visst fördomarna också att vi är blåsta och lätta att få ligga med.




Ett kul klipp däremot som jag också hittade är en parodi på Färjan.

Jag gillar Färjan men detta var faktiskt kul!


Se det HÄR!


Kommentarer
Postat av: Emz

Aahahahahahahahaahahahhaahah!!!

Känns som att jag hört den där låten förut. My name is Inga, and I'm from Sweeedeeen. Haha, nästa års sång sa jag! x)

2008-10-28 @ 19:26:30
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0