Organiserad ordning!

Om jag får skulle jag idag vilja ge mig själv en eloge.
Jag har bara kollat facebook en enda gång. Framsteg mina vänner, framsteg!

Detta är faktiskt första gången jag slår mig ner framför datorn idag, och jag har inte heller, tro det eller ej, suttit framför tv'n. Jag har bara gjort "nytta". Tex så har jag gått igenom alla min högar med papper och kastat och satt in i pärmar. Såå ja! =)

Papper gällande min deklaration 2004 känns inte längre aktuellt att ha kvar, eller vad säger ni.

Sen undrar jag också, varför kan man inte skicka ut papper till folk som det redan är hål i?
Då slipper man sitta där med hålslagaren och dunka hål i tonvis med papper.
Tänk på det alla pappersgubbar!
Å nu kom jag på nått bra också, då går inte pappersbitarna man slår bort till spillo.
I det långa loppet räddar vi miljön... eller?
Mikaela, ny miljöaktivist.
Hahahaha!
Vi säger så...

NU ska jag placera mitt ass framför tvn.
Film och cola sa jag...

Puss o kärlek!

Kommentarer
Postat av: Emz

Vid datorn men inte online på msn????????????

Grattis til dina framsteg! Jag ska oxå bättra mej :)



Puss o kärlek!

Film låter som en bra plan!!

2008-10-23 @ 22:16:29
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/
Postat av: Emz

Vid datorn men inte online på msn????????????

Grattis til dina framsteg! Jag ska oxå bättra mej :)



Puss o kärlek!

Film låter som en bra plan!!

2008-10-23 @ 22:17:20
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0