Organiserad Oordning

Hola Amigos!

Idag har jag ÄNTLIGEN börjat ta tag i mina prylar.
Har varit i källaren occh rotat bland alla mina 100 kartonger.
Jag har slängt hur mycket gammal skit som helst.
Gamla grattiskort som jag fick när jag var liten, fula träsaker jag gjorde i träslöjden och massa gamla skolböcker, ja massa sån skit som mamma alltid sa "Det kan vara kul att ha när du blir äldre".
Jag känner mig äldre nu och nej, jag tyckte inte alls det var kul så allt åkte på soptippen.

Annars har jag inte gjort så mycket mer idag.

Varit med hos veterinären med Lotus och Wiz som har fått klorna klippta.
Skjutsat mamma och packat om i lådor.

Har fått mitt schema så som det ser ut tillsvidare och jag börjar jobba redan på tisdag.
Känner mig kostigt nog lite nervös över det.
Porque?

Nu har jag slått mig ner för kvällen.
Ska kika på "Vem vet mest", "Idol" och "oskyldigt dömd".
Sen är planen sängen, som alltid, men så lär det väl inte bli.


Snakkes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0