Ödet kan ta den i prutten!

Hej alla!

Nu är jag hemma från jobbet.
Det blev tidigt idag efter ett pass i Hallunda.

Vad ska man säga?
Dött upphöjt till 3.
Nästan inget spel, och när det var spel gick det som en dans på rosor... För spelarna.

Så har vi kvällens rubrik... Vad menar jag med den?
Ungefär såhär, ödet kan ta den i prutten!
Påväg till jobbet är jag rätt säker på att jag såg någon som jag absolut inte väntat mig att se, vilket resulterade i att jag körde mer dåraktigt än vanligt... Nej, så skrev jag bara. Jag kör bra egentligen, om jag får säga det själv.
Väl på plats på jobbet hände bara lite såna här "Que pasa"-grejor som jag uppmärksammar helt i onödan.
Som när en engelsman kommer och pratar med mig mitt i låten "Truely, madly, deaply".
Eller som i mitt korsord "Reste Jönssonligan till".

Kryckmongo-korsord!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ferieön Mallorca :)

Ödet kan fan ta den i prutten!

2008-10-08 @ 23:56:36
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0