No different!

Fick en lustig tanke i huvudet nu.

Om vi tittar tillbaka till i våras så jobbade jag på Baltic och Emelie på Donken.
Vi bodde i olika städer, var singlar, bodde fortfarande hemma, längtade efter Magalluf och följde troget Charterfeber.

Vi sa båda två upp oss, lämnade boet och flög till gemensam destination - Magalluf!
Vi hade nästan fem månader i solen med jobb, fylla och gutter.
Kärlek på jobbet, ja men visst, for both of us!

Vi fick något psykotiskt infall därnere TWICE och åkte hem.

Nu sitter jag här och över ett halvår i våra liv har passerat, det ändrades drastiskt och hur ser då våra liv ut nu?

Jo, Emelie bor i Lidköping, jag flyttar imorgon upp till Stockholm och börjar på Baltic.
Vi bor båda två hemma igen, vi är fortfarande singlar, längtar efter Magalluf och kikar igenom gamla avsnitt av Charterfeber.


Sååå ja!
He-på-er!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Pinsamt ;)



Hahah, näää vi har haft en jävla äventyr i sommar och jag är så glad att du masade på mej så vi faktiskt åkte ner!!!!!! :D



Jag säger oxå de, nästa höst äre slut på de här tjafset. Då gör vi nåt galet på hösten med! För jag lär inte jobba på donken igen, men med min luck lär jag va singel fortfarande och sukta efter mer crazyness! PUSS o lycka till på gamla jobbet ikväll ;)

2008-10-07 @ 12:25:32
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0