Någonting har hänt...

"Vi spelade ett spel, hur blev allt så fel?"

Ja då ska vi se vad som hänt sen sist.
Jag jobbade igårkväll. Det var faktiskt jättekul, gästerna var sjukt trevliga.
En skitsöt kille var där och spelade. Han hade en plan för oss, i den ingick jag, han, en 3:a, ett BJ-bord och mat från Dafgård. Det var maten som fick mig att banga =)

Imorse fick jag gå upp "tidigt" så det blev inte många timmars sömn eftersom det blev en sen natt.
Anledningen till min tidiga morgon var valp-träffen vi skulle på utanför Gränna.
Över 6 timmar har jag spenderat i bil idag, suck. Tur att jag älskar min bil!

Nu har jag, tack vare Emelie, tagit mig i kragen och börjat titta på Charterfeber igen.
Kung!
Ska nu efter att jag bloggat klart och beställt en jacka från HM påbörja det tredje avsnittet.

Just ja, jag har börjat packa lite kläder idag också, sällan jag ligger efter med det. Jag flyttar ju på tisdag.

Annars då Mikaela...?
How yooou dooin'?
Confused? Well, I think everybody is a bit confused right now.

Jag vill åka bräda, det kliar i benen. Jag längtar efter Reunion x 2 som en fisk längtar efter vatten.
OCH jag vet inte om det är för tidigt att säga att jag längtar efter Magaluf? Det är ju bara 24 veckor kvar.

Luxuslife!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Luxuslife in Megaluf ;)



Förresten så kan mistern ta sitt confused och köra upp de nånstans!

2008-10-06 @ 19:57:50
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/
Postat av: Tessan fr karlstad

Flyttar du till sthlm nu i veckan?! Till eget place kanske :) Hoppas du får det kanon där i allafall!

Ha det fint vännen! Kramar

2008-10-06 @ 22:01:33
URL: http://shiningwonderwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0