Kosebyen min

Hvor skiner solen hele dagen lang?

Ja, inte är det här i allafall, men någonstans där jag skulle vilja vara.

Min dag so far har sett ut som sådan.
Jag gick upp alldeles för sent i och med att jag inte hann ställa klocka igår. Däckade så fort huvudet nuddade kudden.
Käkade frulle och satte igång och kollade på film "The notebook", och japp, jag grinade som en fontän.
Inte som i närheten av hur förstörd jag var när jag såg Ps. I love you men det var mycket tårar.
Vad är det med filmer nu mera?
Jag ska bara börja kolla på Actionfilmer som slutar med att alla dör.

Iaf, i filmen ringer Kersin och frågar om jag kan byta pass ikväll. No problemas.
Så nu ska jag börja om lite mindre än en timme.

Men först måste jag erkänna mitt nederlag, det gick inte en enda dag utan att jag var tvungen att kolla min facebook. Whatz up with me nd face?

Nåväl, nu har jag 6 minuter på mig att sörpla i mig mitt kaffe och åka.

Antar att vi höres inatt .



"Summer romances begin for all kinds of reasons, but when all is said and done, they have one thing in common. They're shooting stars, a spectacular moment of light in the heavens, fleeting glimpse of eternity, and in a flash they're gone."

Kommentarer
Postat av: Zarah

fint :)

2008-10-12 @ 17:04:51
URL: http://z
Postat av: Zarah

fint :)

2008-10-12 @ 17:05:17
URL: http://zlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0