Jag är sämre än GNAGET!

Usch...
Jag borde egentligen inte ens erkänna hur sämst jag är, men jag gör det ändå.

Idag har jag jobbat på det där stället igen med den hunkiga bartendern.
Han är så grymt, galet snygg!
Innan jag började hade jag en plan.
Den gick ut på att om bartendern nu för tredje gången skulle fråga om jag ville följa med och ta en drink skulle jag haka på. Kvällen led mot sitt slut och såklart kom han och frågade om jag skulle med.
Jag tänkte ja, och jag ville säga ja, men ändå kommer ordet nej ut ur munnen på mig...
Vad är mitt problem?

VAD GÖR JAG?

Jag borde skjutas, eller ännu värre, mördas!


Kommentarer
Postat av: Emz

Now that's a little harsch, don't u think? ;)

Men vi är skadade.. 4 sure.



Nästa gång frågar du!!!!

För... det här har stått i illustruerad vetenskap. När han säger JA till drinken kan ju inte du bara häva ur dej NEJ. Och säga att du ångrade dej, elelr hur? Jag lovar, inte ens du Mikaela kan va så dum. ;)



Puss älskling

2008-10-25 @ 11:06:13
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0