Jag är en virrpanna

Nu kan ni glömma det jag sa tidigare idag.
Second thoughts about Leeds, Neej!
Nu längtar jag bara mer än tidigare.

Har haft ett samtal med Emelie om resan och ja, det kommer antagligen bli pannkaka men det brukar det ju blir för oss men kul har vi ändå. Plus att jag hade en msn-konversation med Gary som jag träffade 2007 i Storlien, han bor i Leeds så nu har vi bestämt att ses när jag ska dit. Han är tom så söt att han tar ledigt från jobbet.
Haha, sen planerade vi att jag inte ska åka hem till Sverige igen utan flytta in hos honom och bli hemmafru. Vad tror ni om det? 

Båda reunion(s)  (plural på reunion?) kommer bli smashing!!

Jag vet inte riktig vad jag har planerat för resten av kvällen.
Kanske en drink och lite poker, det var länge sen.
Eller en film och sova...
Vi får se, vi får se.

Nu ska jag iaf en videokonveration med Emelie.
Fun!

Puss och kärlek


Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack för senast. Mycket trevlig dejt får jag säga. Du bjuder verkligen på dej själv. Skrattade så magen känns träningsverkig nu :P

Ska vi bli ihop?

Puss, din Emelie

2008-10-12 @ 23:08:20
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0