I remember...!

Dagen efter.

Ja, vad var det jag sa igår...?
Att man skulle hitta sig på Stadts dansgolv och undra "Vad fan gör jag här?"
Det var exakt vad som hände.
Som vanligt så var en utekväll i Lich helt värdelös.
Check!

Det var en jättetrevlig och kul förfest hemma hos Natta iaf...
"...En såndär dränkt tampong i rööven"
Ska se om jag kan ladda upp videoklippet här inatt när jag kommer hem.
Ni anar inte hur mycket vi skrattade åt det igår.


Nu ska jag iväg och spendera en lördagkväll på Gabriel, ska jobba.
Whohoo!
Jag är så otroligt taggad... Not!




Kommentarer
Postat av: Emelie

Snygging!!!!!!!!!!!

2008-10-05 @ 03:04:03
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0