Hur tänker jag egentligen?

Hemma nu.

Denna dagen började med att jag sov alldeles för länge...
Det resulterade i att jag ska ta min lunch med Eric imorn istället.
Halv 7 träffade jag Stefan och Kerstin och käkade med dom, efter det åkte jag och jobbade.
På väg till jobbet fick jag ett sms av Alex.
Då berättade han att han var i Stockholm nu och skulle ut och festa ikväll.
Om kryckmongot sagt innan att han skulle upp kunde jag kollat om jag kunde varit ledig.
Men nu jobbade jag.
Han och hans polare kom iaf in på krogen typ en halvtimme innan stängning.
Då hade jag redan flirtat rejält med bartendern som är super hunking.
Jag stängde och räknade, fick räkna med hunken, och han undrade vad min plan för kvällen var.
Jag berättade att jag nog skulle ut en sväng? Vart och med vem, frågade han. Jag svarade att jag skulle ut med Alex och hans polare men att jag inte visste vart, och frågade även vad hans planer var?
Jag fick till svar att han hade tänkt fråga om jag skulle med ut på en drink men att han nu ska hem och sova.
Jag drog en djup suck inombords... och undrade för mig själv VARFÖR?

När vi ska gå väljer Alex att fråga just hunk-bartendern vart det är läge att dra nu.
Hunken svarar Stureplan.
NEJ, NEJ, NEJ!! Vart mitt svar på det. Det bliiiir inget!
Jag, Alex och hans kompis börjar gå ut från krogen, varpå bartendern ropar på mig att jag ska vänta.
Ha! Som jag gjorde... Vände och gick tillbaka till han. Han frågade vart jag skulle.
Jag visste inte.
Sen började den andra bartender-tönten prata med han och jag gick.
Hunky Hunky-bartender...

Jag och två "skånepågar", vi hittar ungefär lika bra i Stockholm. 
Vi gled iaf runt och kikade lite på Söder efter nått hak.
Men hittade inget.
Jag var inte jätte-taggad heller eftersom jag ändå var tvungen att vara nykter då jag hade bilen i stan och jag ska upp tidigt imorn.
Det slutade med att Alex och den andra tomten gled in på ett hak och jag drog hem.
Hade vart kul att festa med dom, men ikväll var det inte aktuellt.

Nu ska jag sova.
Ska som sagt upp tidigt! 


                              "Violaters will be shaken and stirred!"

Kommentarer
Postat av: Emelie

DU ÄR TAMEJFAN SÄMRE ÄN GNAGET!!!!!!!!!!!



Ta han då, men ha tand då... herregud. Ta hand dåååååå!

2008-10-19 @ 11:59:25
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hur tänkte du egentligen när du skrev in din bloggadress i senaste kommentaren på min blogg? ;)

2008-10-19 @ 22:28:26
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0