Herrejösses!

Jag blev så chockad när jag kikade in här på sidan nu efter jobbet att jag måste bryta trenden med schlegerlåtar som rubrik. 7 kommentarer i MIN blogg. Vad har hänt? Vart kom dom ifrån?

Så som sagt då, hemkommen från jobbet.
Rätt jobbig kväll faktiskt.
Det var dött, dött, dött i början av kvällen, sen sa det smack och det blev busy.
Busy som inkluderar mycket spel, tjafs och polisanmälningar.
Det var en kort sammanfattning, jag vet, men jag känner inte att jag orkar.

Efter jobbet fick jag ett lockande erbjudande att haka på några att fika vid centralen någonstans, men jag kände att eftersom jag hade Ali med mig kommer det innebära krångel och trassel och det hade jag ingen lust med.

När jag kom hem kikade jag lite på basebollen (Phille vs Rays) och käkade.
Nu sitter jag här och ska bara skriva klart sen bär det av mot sängen.
Trött som en liten gnu.

Jag tänkte att jag skulle struntat i att skriva om snyggingen som ville jag skulle följa med till nått "kellys" efter jobbet. Men nej, han var så grymt snygg så han måste nämnas. Snygg, snygg, snygg....
I sann Mikaela-anda sa jag dock nej.

Kommentarer
Postat av: Emz

Nej var ordet. porque? jo för att vi är knaaaaas

2008-10-27 @ 12:33:32
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0