Hallå, Fredag!

Hola amigos!

Om man skulle ta och blogga lite...?

Härlig fredag.
Det är mysigt höstväder ute. Jag har sån lust att skriva att jag funderar på att gå ut och gå sen. Och jag vill så gärna att det ska vara sant, och jag har lust att gå ut och gå. Men jag tror både ni och jag vet att det kommer ju inte att hända.

Nu har jag dessutom tappat tråden om vad jag skulle blogga om, det ploppade upp två "skyltar" om att jag fått nya meddelanden från Facebook. Jag kan inte längre konsenterar mig då utan funderar helt enkelt bara över vad som just kan ha skett där...

Igårkväll var jag iaf hemma hos Linda. Det var kosligt.
Vi kikade på den nya Irene Huss-filmen.

Nej, nu måste jag kolla facebook.
Vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0