24/10 2008

"Det var en vanlig tråkig fredagkväll, jag kände att det måste hända nått, men jag borde vara van"


Barbados gamla dänga kunde ha passat in idag men jag tycker ändå det känns som en bra fredag faktiskt, jag ser fram emot att jobba senare ikväll. Klättrar lite på väggarna här hemma nu efter att ha varit ledig i 5 dagar.

Igår kära ni kraschade min dator IGEN!
Härligt, Härligt.
Jag bara älskar att den har sitt egna lilla liv och gör som den själv vill.
Om jag känner den rätt så kommer den bara vägra fundgera i sådär några veckor (den går inte att formatera om för den accepterar inte skivorna) men sen kommer den fungera galant igen. Den har gjort så förr.

Appropå tekniska prylar så provade jag även igår med ett nytt batteri i min gamla mobil, då fungerade den att starta! Woohoo, tänkte jag! Då är det bara att köpa ett nytt batteri, men nej, vissa knappar fungerar inte heller...
Soptunnan nästa!

Nu amogos ska jag njuta av dagens första kopp kaffe.
Kaffe, glass och film nu, sen styra upp mitt sletna jag.

Puss och Kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0