Why cant we jst go bk 2 how it was b4...?!

Jag måste börja kvällens blogg med ett FÖRLÅT till Emelie.
Jag lät henne sitta och vänta framför datorn. Jag struntade faktiskt i att svara på hennes sms nu ikväll.
Varför?
Jag körde hem snyggingen från jobbet igen. =)
 
Egentligen borde jag inte skriva så här eftersom jag känner att fler och fler känner till bloggen men whateva. Jag och Emelie har som vanligt sms-trakasserat varandra ikväll (läs: JAG har trakasserat henne i min ensamhet).
Och jag måste säga att jag blir så glad varje gång jag får det bekfräftat att hon känner sig lika möglig som jag (nästan) över det här med Fuck ups och Maga.

Jag skulle kunna kluttra ner mer om det men jag tror jag redan har sagt alt för många gånger hur jag känner.
Ha! Eller hur?!

Nu ska jag värma te, tvätta bort mitt smink och slänga mig i sängen och kika på Desperate Housewives.




Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, fyfaan..va oglad jag blir när jag ser bilden..minns känslan när man kom ner för backen lite halvsvettig, å så helvetet till resturang.. å så, faaan..tony är här idag. haha

2008-11-26 @ 17:44:11
Postat av: M

eller nej, inte Tony,, det var ju snuskkocken, va fan hette grinpitten till ägare..det har jag förträngt!

2008-11-26 @ 17:45:38
Postat av: MissBartender

Jag är glad att du känner precis som jag hun :) men sen kan man bli galen på att vi hamnar i exakt samma situationer HELA tiden!! förutom att du faktiskt får svar nu... hahaah1

2008-11-27 @ 13:32:54
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0