... !

Suck!

Varför, varför, VARFÖR?
Varför måste alla dom snygga killarna som jag vill ha vara upptagna och vara sådär snuskigt kära, som jag vill vara? Jag tycker att det är fruktansvärt orättvist. ¨

Jag har alltså sett hunky-killen (alias span 1) idag på jobbet.

Jobbade med "The big boss" idag vilket absolut kändes som en trygghet.
Jag gillar henne. Klart att hon kan vara kaxig och så men I like that.
Iaf, hon frågade killen jag syfter på (som apparently är tok-kär i sin brud) var han hade "kärringen".
Där kom det ju bekräftat som ett slag i ansiktet att han är upptagen.
Dock vet jag inte svaret, det var någon som samtidigt sparkade mig i magen och knäckte mitt smalben... (kändes det som).


Ha, tänk om man kunde vara en såndär supersöt brud med guld-personlighet, då kanske man skulle få som man ville NÅGON GÅNG!


Efter helgen kommer den positiva sidan fram - Det har jag lovat.
Läge att gnälla av sig (och gnälla färdigt) nu.

Nu 18 rostade mackor, en flaska cola och sängen.

Puss och godnatt!

Kommentarer
Postat av: spiderchick

orättvist indeed ... =(

2008-11-29 @ 21:43:58
URL: http://spiderchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0