AKTA! Negativ energi kan smitta av sig...

Som ni ser har jag lite svårt att bestämma för hur jag vill att det ska se ut här på min blogg.
Man skulle kunna jämföra den med mitt liv.
Som det ser ut nu har jag väldigt stora problem med att bestämma mig.

Jag känner att jag verkligen inte trivs som det är nu.
Dock kan jag inte riktigt sätta fingret på vad det är.
Självklart har jag en susning om vart jag tror problemet ligger och brukar Du läsa min blogg tror jag att du vet också. Magaluf.
Hela min värld har vänts uppochner sen Magaluf kom in i bilden 2007.
Det är verkligen som om jag inte vill se ljust i någonting annat som inte har med det att göra.
Jag har bestämt att jag inte alls trivs på mitt jobb, jag har bestämt att Stockholm är bajs, jag har bestämt att vintern är det tråkigaste jag vet. Det snöar och regnar om vartannat, det är grått, kallt och jag fryser.

En värld tvärtemot Magaluf skulle man kunna kalla den ;)

Som jag säkert sagt innan så är det som att jag inte vill se positivt på det som är nu när jag vet att jag kan ha det så mycket bättre någon annanstans.
Är jag sjuk i huvudet?
Kanske! =)

Jag VET att det är lika bra att jag tar mig i kragen och njuter av allt här fram tills april. Men jag kan inte.
Det bara vill inte gå. Längtan hade väl lugnat sig lite nu när jag hade vart hemma i 2 månader men efter Reunion nu känns det som all energi sögs ur mig.
Efter nästa sommar ska jag göra ALLT för att "slippa" åka hem igen.
Det här är ikke nå göj.

Gnälligt och deppigt inlägg kan tyckas. Tråkigt?
Må så vara...
This is how I feel @ this moment.



Tänk om jag kunde få ett stort banklån beviljat, då skulle jag kunna börja leva mitt drömliv.
Även om det så krävde jobb dygnet runt skulle det lätt vara värt det...

Suck!

Kommentarer
Postat av: MissBartender

Baren, den kommer babe ;)

2008-11-19 @ 01:32:47
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0