I donno nothing, Im from Barcelona!

NU "alla" därute, är jag hemma från jobbet.
Ett härligt 9-timmars pass med dundermycket rulle-spel. TjoHo!
Ha!

Det var en skitsnygg kille som spelade BJ och Rulle.
Fastän han förlorade så var han kul och trevlig (OCH snygg, den kombinationen är sällsynt!!!).

Jag hade en "diskussion" med en spelare ikväll om hans beteende vid bordet.
Efter det blev han drygare än Yes.
När jag sen missade att han ville ha sina marker liggandes efter miss på rullen så skrek han på sin fula finsk-svenska:

Vad fan är det med dig, är du helt du i huvudet?


Även fast att jag missat några grejor och blivit "rättad" av snyggingen sa han till finsk-äckel-gubben att
"Det här kanske faktiskt inte var så lätt.... Det tar ett tag att lära sig".
Pax att han är min.
Det var lite bad boy goes nice-stil över honom om ni fattar vad jag menar med det.
Ja, asså inte finnen. Hua o URK!

Vart tog han vägen när jag stängde? Vem var han? Brukar han hänga där?


På jobbet idag kom det också in en ung kille som ville spela rulle.
Han började prata engelska och jag blev genast överlycklig och hoppades att han var britt.
Efter en fåordig konversation gissade jag även på att han var det när han frågade.
Men ack, han var från Albanien så det kunde ju kvitta....
(Inte för att det är fel på Albanier men det var ikke det jeg hade håpet på).

Imorn ska jag försöka ta mig upp relativt tidigt.
Måste styra upp innan den här snubben kommer o kikar på huset.
Sen är det hockey 11:55. It's a can't miss!

Borde kanske överväga att ta en funderare imorgon över vad som ska styras upp till REUNION.
När får vi gå ombord?
Vad ska jag ha med mig för kläder?
När och var ska Emelie, Marica o Linda ev. mötas upp?
Och när ska jag åka från Lich på fredag?

So many questions, my head is on its way 2 Santa Ponsa.
Hasta Mañana!


Kommentarer
Postat av: Maruschka ;)

Heej darling ;) nu är det nära! fyfan va kul..lär styra ett tåg bara.. ringer imorrn snorfitta!!

2008-11-09 @ 20:48:23
URL: http://maricamedc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0