Che...-Pa...-Schma...-på-rej-med!

I'm back!

Inte fullt friskt men bättre.
Febern och det västa är borta.
Det är inte kul att vara sjuk.

Ikväll ska jag åka och hämta min baby som varit borta i 2 dagar.
Will be good 2 have him back.

Ja... Vad ska man säga.
Hade ju allt planerat sa jag sist. Och det har jag...
I den planen ingick att en gång för alla leva i nuet och släppa M.
Men vem försöker jag lura? Er? Mig? Vem?
Jag vet ju att det inte går.
Dessutom läste jag E's blogg imorse och fick en kallsup.

Här är det kallt och jävligt, grått och trist.
Alla vänner är utspridda överallt i detta avlånga land.

Klart att jag utan att tveka, när som helst, över allt annat skulle byta bort det mot hem!
Magaluf måste vara mitt andra hem.
Där mår jag ju som bäst.
Jag jobbar mer där än vad jag gör här, jag får mindre betalt, och man har skyhöga hyror och i livsmedelsbutikerna är det dyrare. Men jag gillar det fan så mycket bättre.

Är det för tidigt att åka redan i februari?

"Jag orkar inte mer, vill inte vara kvar... För jag vill åka hem!!"

Teix hotel, Magaluf - Exterior 
Image:Katmandu-Magalluf-Mallorca-rafax.JPG

Strip by kitching_kevin.







Sakna? Jag?
HA!!

Kommentarer
Postat av: MissBartender

Du är död nu. Hör du det? DÖD! hahaha!

Fan jag lipar nästan när jag ser dom bilderna. Shieeet! Vårt hem!!



men du, REUNION OM EN VECKA!!!!!! Dags att tagga till sig! ;)

2008-11-06 @ 18:38:41
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0