Ett liv - Ett tidsfördriv

Goddagens!

Känner mig aningens schleten idag faktiskt. Och min hals är inte OK.

Igår hände rätt mycket skumma och jobbiga saker på jobbet men jag är så less att jag inte ens orkar gå in mer på vad det var. When is enough really enough?

Ikväll jobb igen, i stan. Hoppas Hunken kommer och spelar.
Jag är högst mottaglig för lite ögongodis idag.

Nu ska jag styra upp mig lite så att det bara är att hoppa in i bilen sen när det är dags att dra och jobba. Efter det ska jag nog titta klart på "once". Dricka lite kaffe kanske. Bestämde mig tidagre i veckan att helt hålla mig borta från choklad fram tills Reunion, man vill ju inte ha oväntat besök i form av en finne på kryssningen. MEN, idag, nu kom kom Rosy hem med chokladmuffins, med centerkräm innuti och chokladcrisp på toppen. Inte kunde jag motstå det inte.

Skamvrån 10 minuter, nu!

Kluttrar kanske lite innan jobbet, annars inte, då ev. efter jobbet alternativt imorn. ;)

Take care! 
X X X


Spending all my time stuck in yesterday.

Kommentarer
Postat av: MissBartender

having a good day so far ma luv? ;)

2008-11-09 @ 19:45:50
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0