Surkart vs hurtbulle?

"Ny dag, nya möjligheter".
Ha! Vem kläckte något så korkat?

Jag borde ha börjat styra upp mig för kvällen för länge sen...
Nu är jag sen.
Ändå sitter jag här framför datorn. Jag tror det beror på att jag har sådan olust att åka till jobbet.

Jag ska försöka leta fram min positiva spirit nu för det känns ju dödens att alltid blogga om hur ruttet det är. Det vill väl ingen läsa om, även om det nu är så.
Så, ner med mitt deppiga jag i soptunnan och fram med hurtbullen.
Taaadaa!

YES, det ska bli sjukt kul att jobba idag.
Det är ett sånt mysigt ställe med trevlig personal, trevliga gäster och bra musik.
Faktiskt så är det sant.
Kan vara aningens (läs: VÄLDIGT) långtråkigt mestadels men det är ändå helt okej.
Får slänga med en bok, kollegieblock, papper och penna så jag kan underhålla mig själv i x antal timmar.

Puss och Kärlek!

(Jag ångrar mig redan, hurtbullen kan plockas fram nästa vecka. Imorn börjar ju mardrömmen!)

Kommentarer
Postat av: MissBartender

JÄVLA LEEDS!

2008-11-28 @ 00:30:51
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0