Suck...

Having a cold,  مُزَكِّم (مصاب بالزكام), vilustunut, resfriado

Ja, engelska, arabiska, finska eller spanska, det spelar ingen roll.
Svenska - Förkyld! Det är just vad jag är.

Är det inte typiskt?

Nu är jag ledig och då är det klart att jag ska bli sjuk.
Härlig timing! Verkligen.

Det är därför jag nog aldrig har sjukanmält mig till något jobb någonsin, jag blir sällan sjuk och när jag blir det är jag alltid ledig. Bra där...!

Jag hade planerat en blogg, en blogg om hur jag planerat den närmaste framtiden.
Jag tar den senare om jag känner mig mindre hängig.

Nu ska jag bädda ner mig någonstans och tycka lite synd om mig själv.

Kommentarer
Postat av: MissBartender

Babe då :(



Snygg design iaf :D

2008-11-03 @ 18:54:19
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/
Postat av: Sabina

Fin ny design =)

sen eftersom du aldrig svarar när ja ringer =) så får ja väl säga krya på dig här då!!!

Hoppas allt är bra annars.

2008-11-03 @ 23:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0