Mañana Mañana!

Ha!
CF på svenska - Suger!

Jag är tillbaka i Lich en sväng nu.
Har idag hunnit med en del på eftermiddagen.

Jag har varit i Järpås och hälsat på mormor, jag har solat (Made my day), jag har varit och lämnat in mina stövlar för omklackning. Sa jag en hel del? That was about it!

Imorgon ska jag sola x 2, fika med Emelie, hämta mina stövlar, köpa ny utstyrsel till helgens bravader, byta vinterdäck, kolla på ny mobil, spana in R-skrapan och färga håret.
Busy, busy, busy.
Tänk att tiden alltid flyger förbi i den här staden när man är här på kort visit.


Min kära mamsing fick igång min dator idag.
Vad gjorde jag utan henne?
Men jag måste erkänna, det händer ALLTID att den bara sammarbetar med henne.
Det är mysko.





Kommentarer
Postat av: sabina

allt sammarbetar med mamma :)

2008-11-13 @ 00:22:36
Postat av: MissBartender

Din mamma har har gjort en pakt med din dator... ;)



Ses vi 14 eller?

FIIIIIIIIIIIKA! ja de va de hon sa.

Puss

2008-11-13 @ 11:46:23
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0