Magaluf Reunion 2008 baby!

Som Marica skulle sagt; S to the O to the D to the A!  =)
Kan vara lätt bästa med kryssningen, jag vet inte.

Det har varit en klockren kryssning och jag har haft sjukt kul.
Trots den stora mängden alkoholförbrukning under dessa 48h så mår jag faktiskt bra.
Är galet trött men mår annars som en prins.

Magaluf all over skulle man kunna kalla det.

Fylla, pinnar, dans och fest.
Kan även förklaras med;
Lila kan inte misslyckas kombinerat med Marica, Jägerbom-bom-bom-boms, hålla koll på pinnar, hångel (med inlevelse), Alla luktar fisk i Göteborg,
Sååå ja!


Gänget från hytt 5337

    
Geir Otto och jag                 Besökarna kväll 2              Blondie, Marica och ?

     
Linda, Marica, Ralle          "Fuck u, puss och kram"         Öööhm, jo...

Kommentarer
Postat av: Maruuscka - das ryss

Mm, just det.. Ja säger; S to the O to the D to the A;) Det har varscht en nåt så djäävulskt fin kryssning! Bara hytt 5337 förstår..kanske oxå 5303:an då. Aj aj.

2008-11-16 @ 23:51:44
URL: http://maricamedc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0