Kryckmongon och skrattmåsar

Godkväll!

Trots att det har gått super dåligt för mig på jobbet idag så har jag ingen negativitet att vräka ur mig ikväll. Det är bara positiva känslor jag känner. Och det är ju konstigt, och definitivt ovanligt nuförtiden.

Det var ett kryckmongo på jobbet idag som en vanlig dag skulle retat gallfeber på mig.
Men denna afton svalde jag allt och var lika "glad" ändå.

När kvällen började lida mot sitt slut och jag precis spelat färdigt med en supersnygg hunk.
Tog jag fram min telefon och skulle skicka till Emelie eller Stefan och beklaga mig lite över hur dåligt det gått. Då var det någon som sa "Hörru sötis, messar du med pojkvännen eller?". Det var hunken som satt vid bordet bredvid.
"Nej, faktiskt inte" svarade jag.
Sen tjöta han lite och sen frågade han om vi skulle ta en fika imorn.
Vad gör jag då?
Joo, jag tackar nej och fortsätter hata världen.
Bra Mikaela, bra! Just brilliant!

Nej men allvarligt. Inget konstigt med det.
Jag kan inte bara gå och träffa någon random-guy sådär.
Speciellt inte någon gäst. No way, not possible!
Jag är sån att jag måste känna till lite om grabben först.
Det är nog därför jag hela tiden sagt nej till att gå ut med bartender-hunken.
Jag vet knappt vad killen heter ju - Det går INTE!
Bara kul att gnälla om här lite...

Den icke så negativa jag borde inte dyka upp idag.
Det är ju Mallorca Workers Leeds Reunion ikväll och Mr. Ryder är på plats.
Vi alla vet ju vad som händer på såna där återträffar.
MEN jag känner inget speciellt över det faktiskt. Konstigt.
Kommer väl antagligen deppa ihop på nytt när bilder dyker upp på facebook i nästa vecka..

Dags att sova tror jag.

Loads of love
xxx

Kommentarer
Postat av: MissBartender

jag känner faktiskt inget heller... de är sant. han kan göra va han vill. De som är förändras ändå inte. Let's just call'em fuck ups. ;)

2008-11-30 @ 04:06:24
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0