I give up, I surrender, I rest my case!

Äckelpruttbajs!

Det är skitsnuskigt äckel-slask väder ute. Det ger ångest.
MEEEEN, jag har jobbat klart för idag, haha, det är en härlig känsla.
Nu ska jag ha kväll.
Det är det som är det bra med att jobba dessa pass.
Börja 3 och sluta 9, du har hela kvällen hemma och göra vad du vill.

Igår tvingade jag Stefan att säga att han skulle komma förbi mig på jobbet innan han började idag.
Vilket han gjorde.
Tjöta skit med honom och fördrev tiden i 40 minuter. Hurra!
DOCK ska det tilläggas att Stefan bitch-slapade verkligheten rakt i ansiktet på mig.
Verklighets-slap uno var att span nr 1 på jobbet är sjukt upp över öronen förälskad i sin flickvän och planerar att leva med henne tills han dör.
Stöööön!
Verklighetes-slap dos var att den hunkiga bartendern (span nummer 2) som jag trodde var singel "verkar så kär i sin flickvän".
FLICKVÄN!!!
Jag ger upp.
Jag kapitulerar och ger mig tillbaka in i mitt ingemansland till kärleksliv.
Sista hunken som existerar i den här staden nu är span nummer 3 (den snygga bartendern som bjudit ut mig på drinkar x antal ggr). Men där han jobbar får jag ju aldrig några pass längre så what 2 do?


Efter jobbet ikväll åkte jag för att underhålla Stefan där han jobbade.
(och för att bara lite spana på den snygga men upptagna bartendern)
Då smidde vi lite planer.
Ska åka ut och fördriva tid med honom när han jobbar på tisdag, sen hem till han, kolla film och smaska i oss 10000 ton godis och 12000 liter cola. Sååå ja!

Now amigos, desperate, mackor och te.

(Ni får ursäkta mitt eventuellt oläsbara och slarviga inlägg, det görs i ren protest (och brist på ork) och är ett bevis på hur upprörd jag är, haha)


Kommentarer
Postat av: MissBartender

Ge upp? Geee upp?

Du nu gör vi en plan...

2008-11-27 @ 13:33:32
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0