Flyttlådor och oflyt

It's a bit messy round here at the moment.

Mitt uppe i en flytt, igen.
Förra helgen flyttade mamma, i helgen flyttar pappa.
Jag börjar bli allergisk mot flyttar.
Imorgonbitti ska vi köra första flyttlasset med kartonger och skit och på tisdag flyttas möbler m.m.
Stöön!
Det är jobbigt.

Så nu ska jag gå och packa färdigt innan jag styr Ali mot jobbet.

Men först måste jag berätta om en grej som hände igår som jag helt glömde bort.
Jag skrev med den snygge bartendern (han som jag kört hem några gånger) på msn.
Efter ett tag skriver han:
X säger:
mickis
X säger:
tänkte fråga dej en grejj

Jag kunde inte hjälpa att mitt hjärta gjorde en halv volt i förhopning om att det skulle vara nått bra han ville fråga... Men som kom detta:

X säger:
vart kan man köpa dom bästa plattongerna

Förstår ni?
Han ska köpa pressent till sin flickvän och ber MIG om hjälp.
Det är ju höjden av otur.
Jag känner bara att jag för länge sen borde vidarebefordrat dom där kedjebreven som annars skulle ge 38 år otur i kärlek.

Nej, packa sa vi. 

Puss och hej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0